neljapäev, 27. oktoober 2022

ood Psühhiaatritele

kallis jumal
palun
ma tahan olla kirurg.
ma pole vist sinusse kunagi uskunud
aga täna ma loodan nii meeletult
et sa mind kuuleksid.
ma anun sind põlvili paludes et juhtuks ime
sest mul pole aega enam 9 aastat õppida
palun
tee minust kirurg.
lase mul omada teadmisi kuidas lõigata
pimesoolt
katarakti
koronaarartereid.
kallis jumal
ütle mulle kuidas ravida vähki
ma tahan teada kuidas lõigata
halvaloomulist kasvajat
sest see levib.
päev päeva järel läheb see raskemaks ja ma seisan paigal nagu rumal
üritades seda ravida
kummelitee ja meega
kui tema on suremas.
ja keegi ei tee midagi sest "kõigil on vahel raskeid päevi"
"see vähk on ainult sinu peas"
ja ongi, kõige otsesemas mõttes see ongi tema peas
oh mu jumal ma soovin et saaksin teha rohkem
ma soovin et saaksin talt võtta mõtted
et ta hävitab inimesi enda ümber enda haigusega
neid samu inimesi
ja ta on ise uppumas metastaatilisse vähki 
mina ei ole see kes lämbub selles valges põrgus.
kallis jumal
palun
lase mul see kasvaja ta seest välja lõigata

sest ma pole kirurg.

mul pole teadmisi kuidas opereerida
pimesoolt
või katarakti 
või koronaarartereid.
ega vähki.
aga ma ei jäta teda surema.
sest ma armastan teda rohkem kui 
lihtne surematu
suudab mõista.
seega palun
kallis jumal
anna ta mulle tagasi.
ja tee minust kirurg.

Laure Kiivit

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar