neljapäev, 15. oktoober 2020

Uus lõpp Andrus Kivirähki loole "Kärbsepirukas"

... Käis igal pool ringi, isegi Raekoja platsil ja istus Vanale Toomasele nina peale. (Raamatust "Tont ja facebook", lk 89)

Kuid järsku muutus ta tagasi vanaemaks. Ta jäi mõtlema: "Mida ma siin Vana Toomase nina peal tegema hakkan? Kuidas ma siit alla saan? Mul on ju kõik pirukad otsas!"
Ta üritas kuidagi abi kutsuda, kuid keegi ei kuulnud teda. Ta üritas püsti tulla, et keegi teda ometigi märkaks. Äkki tuli tal mõte: "Ma võtan soki jalast ära ja lehvitan sellega."
Vanaema hakkas sokki jalast ära võtma ja siis ilmnes, et ta soki sees oli samuti üks pirukatükk. Ta ütles: "See on küll minu soki seest pärit, aga alla peab ikkagi kuidagi saama" Ta võttis piruka ja pistis suhu.
Natukese aja pärast muutus ta uuesti kärbseks. Vanaema hakkas koheselt kodu poole lendama. Lõpuks jõudis ta koju ja ütles kõigile: "Mina neid kärbsepirukaid enam kunagi ei söö!"

Marta Mia Mändma
5.a klass, Elva Gümnaasium

IV Tartu laste- ja noortekirjanduse festival

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar