esmaspäev, 19. oktoober 2020

Uus lõpp Andrus Kivirähki loole "Kärbsepirukas"

... Käis igal pool ringi, isegi Raekoja platsil ja istus Vanale Toomasele nina peale. (Raamatust "Tont ja facebook", lk 89)

Siis tuli üks kohalik kärbes ja ütles: "Mine mu kodust ära, sa vana paks kärbes!" Vanaema solvus ja ütles: "Mina pole vana paks kärbes. Mina olen noor, peenike inimene."
Kärbes pani omale prillid ette ja ütles: "Kui mu prillid ei valeta, siis näen, et oled kärbes." Vanaema ütles: "Ma olen inim..." ja muutus inimeseks. Ta vaatas maha ja karjus "APPI!" Keegi nägi teda ja helistas üks-üks-kahte.
Kui tuletõrje kohale jõudis, oli vanaema uue kärbsepiruka ära söönud. See naine sai pahandada, sest ta raiskas nende aega. Kui vanaema koju jõudis, rääkis ta, mis juhtus.

Helene Pihlap
5.a klass, Elva Gümnaasium

IV Tartu laste- ja noortekirjanduse festival

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar